Dax att göra skäl för bloggnamnet igen

..Vilnius nästa, där jag alltså ska hälsa på Are, Lisbeth o Cissi 27 nov-1 dec. Börjar resan på onsdag redan, då jag åker tåg till Växjö, och bor på Scandic hotell (frinatt, har ändå inte poäng så det räcker till frinatt i nån storstad..)  Åker sedan med www.flysmaland.com till Vilnius, där jag landar (peppar peppar om inga förseningar) 12:45 Vilnius-tid, som är 1 timme före svensk tid. Datorn åker med, så det blir nog nåt inlägg därifrån oxå..

..innan dess kör jag Jeroen till Säve, han åker till Holland 26-30 nov via Dusseldorf (hur gör man tyska u?), där han hyrt en liten bil... billigare än att köra hela vägen själv o ta färja...

..Sarah ska bo hos mig nån dag o städa :-)... kan behövas för snart när man kommer hem är det julklappsspel med GoaGummor- alla kommer givetvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0