Heaven 23 släng dig i väggen- jag bor på 25:e våningen..

.. o har garanterat dragit för sovrumsgardinerna för den lite väl vackra utsikten, som finns vid glasdörrarna bredvid min säng i Lenas enormt lyxiga lägenhet här i Bangkok! Stackars Lena o chauffören kom o mötte mig när jag väl kom ut från Bangkoks gigantiska nya flygplats vid ca 2.30 på natten lokal tid.

Imorron kväll blir det skybar på State Tower, där vi ska proväta den meny som ska serveras på Hapag Lloyds asiatiska styrelsemöte om drygt en vecka!

Men först blir det shoppingkoll för min del på MBK mm... för Lenas del blir det hårt jobb...

..staty på Bangkoks nya futuristiska glas o stål flygplats- visst e den ful? (statyn alltså..)

Inte lika vacker som utsikten var det här monstret som stod på Bangkoks nya jätteflygplats som annars är futuristiskt byggd med mycket glas o stål. O man hade ttid att "beundra" den när 578 pers skulle genom 3 öppna passkontroller...

Mer imorron hoppas jag- skönt att vara här.. fast jag har gått o blivit förkyld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0