Hur svårt kan det va???

Dagens utmaning 3
:
Man må vara Thailand-chef inom logistikbranchen, eller civilingenjör/ Projektledare, men va hjälper det när man ska skriva ut Aftonbladets reseguider???

Skrattande över en Singha konstaterade Lena o jag att det är stört omöjligt att skriva ut en sån reseguide o få det dubbelsidigt med sidnummer i rätt ordning o texten åt samma håll på alla sidor.... så min guide är i lösblads-system .. utan nån ordning på sidnumrena... Nån som har ett bra tips hur man gör???

Men idag har jag lånat den viktigaste guiden, den över Chatuchak Weekend market, dit beger jag mig om en stund, hörs sen!

Å ikväll blir det till att hålla tummarna för Kärras herrar som tar emot H65 Höör hemma kl. 17:21 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0