Incheckad o klar för avgång- räcker bränslet?

..med CRL 8953 till Bangkok via Köpenhamn! Arlanda är gigantiskt jämfört med Landvetter, det tog ca 1 timme o 15 min efter inrikesplanets landning tills jag fått bagaget- verkade som hela Sveriges flygflotta landade samtidigt för att tränga ihop allt bagage på ett stackars band... Umeå, Luleå, Skellefteå ....

..som Sarah säger- jag skulle tillhört generation Z-90 talisterna som gör allt på nätet... har iallafall lyckats med 2 elektroniska Incheckningar o baggage drop idag.. fast vetefan om det går så mycket snabbare?
Blev förstås ölite orolig när killen som startade incheckningsdatorerna här började undra om planet tankats med 18 eller 80 ton bränsle...o ringde o dubbelkollade... en jädra skillnad- vet inte hur mkt det tar till Bangkok, men man vill ju ha bränsle så det räcker hela vägen... SO LONG - bloggar så fort jag orkar på plats! O vill ni jag ska kolla efter nåt- skriv en kommentar! 80 ton är tankat- det är en fransman som flyger o lite språkförbistringar mellan eighteen och eighty...  har jag nu fått bekräftat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0