Orkar inte shoppa...

..och vad drar ni för slutsatser av det kära vänner ? Själv kan jag bara dra en slutsats: jag måste vara JÄVLIGT SJUUUK!!!

..var på MBK och rekade lite idag iallafall, men hade ingen ork, stel, frusen o snorig... men hann iallafall med Foodavenue på 5:e våningen som Sarah rekommenderat, där blev det en underbar fruktshake med banan, ananas o mango tror jag det var + belgisk våffla m banan o chokladsås mmmm.... några timmar blev det iallfall men nu ska jag vila innan kvällens övningar.. fick tag på Strepsils  o jättesmå söta tigerbalsamförpackningar...

Det var en bit att gå hem från Skytrain-stationen (som heter Phrom Pong), huset är det längst till vänster, näst högst upp till höger... Och det finns en pool på 7:e våningen mellan husen, tog kort på Lena där i morse, men hade inget minneskort i kameran :-(....

Eventuella ingenjörer, kolla in byggnadsställningen till höger, tror ni den är godkänd av ställningsbyggare? Livllna har jag inte sett på nån som jobbar på tak o fönster...

Bilden längst ner är tagen på gatan till Lena från Skytrainstationen. Ibland fanns det trottoar, men så stod det en telefonkiosk ivägen, så fick man trängas med taximoppar i ett litet dike, sen var det en bit trottoar igen, sen så var det matvagnar åt byggjobbare som tog upp utrymmet, så det var ut på gatan igen, med elkablar ungefär i axelhöjd....



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0