Sovit ut

Ohh shit! Vaknade nyss av att Jeroen (världens bästa Ex-man) ringde. O jag som skulle packa o greja innan vi ska på släktlunchen... Nåja jag behövde väl sova ut! Har iallafall lagt iordning en del grejer jag ska ha med till Bangkok. Glad att jag fixat allt som stod på Lenas önskelista som jag ska med till henne som tack för att jag får bo där! Såna där blå skoskydd man har på fötterna på sjukhus var en av grejerna på listan! O det hittar man på Bluhmes sjukvård snett emot Röhsska o Flygarns Haga på Vasagatan, så nu vet ni det!

Kul att träffa faster Ingerlise o kusinerna Lars o Inger igår, de hade kört från Norge (om nu nån skulle läsa detta som inte vet, så är jag norsk från början född i Oslo av norsk pappa o polsk mamma) för att överraksa mamma o pappa !

Go Kärra, go! Ikväll smäller det! I Kungälvs IH kl.19 möter Herrarna Kungälv. Kungälv vann Herrjuniormatchen om en plats i Steg 3, och Dammmatchen hemma i Lillekärr, men nu är det Kärras tur???? Givetvis är jag på plats då! Det var bl.a därför jag bokade flyg 3 nov o inte 31 okt- då skulle jag missat 2 herrmatcher o det går ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0