KL med seg uppkoppling...


Har nu tagit mig runt med LRT (T-bana), Monorail (är vad det låter, lutar i kurvorna) och Bas (ja buss alltså.. på deras lustiga språk), jag har ännu inte åkt Teksi (inte svårt att gissa att det är taxi)..

På bilden (tagen med telefon, kameran ville inte, sa att det var minneskortfel...) är jag vid de berömda Petronas Towers. Hade ingen tanke på att åka upp.. tycker shoppingcentret nedanför, Suria KLCC, är tillräckligt läskigt med sina 6 våningar med öppna hål i mitten, så affärerna högre upp än 2:a vån får klara sig utan mig...

I förrgår var jag i området runt Bukit Bintang, och igår vid Midvalley Megamall förutom KLCC. Kvällarna har jag mestadels spenderat här hemma  i Chinatown, där jag har spetsat in mig på några väskor... förhandlingar pågår kan man väl säga... varje kväll går priset ner lite...

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter tryggt med att du håller under 2:dra våningen !!! Tänk på att jag och Ia inte är där att fång aupp dig !

2009-04-07 @ 12:02:20
Postat av: Evy

Nää du Mia, här finns varken elefanter eller tuktuktar att krocka med...men en jäkla massa moppar som kör som idioter, idag såg jag en som låg på utsidan av en buss, bussen skulle rakt fram, moppen åt vänster,(det är vänstertrafik även här) han bara kastar in sig framför bussen, som fick tvärnita.. o gör sin vänster sväng...

2009-04-07 @ 12:28:30
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: Jeroen

Vad er detta, lämnar du 4 våningar fullt med affärer helt outforskat?

2009-04-07 @ 12:56:21
Postat av: Evy

Finns tillräckligt på de nedre våningarna.. åsså var det en lyxgalleria.. inte riktigt min stil... fast jag tittade suget uppåt en skoaffär på 4:e, men jag avstod... hatar alla moderna nalls som är byggda på det sättet...

2009-04-07 @ 13:00:50
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0