Jag en tekniker - del 3

..äntligen tycks det som om vi fått ordning på Internet hemma hos Sarah. Ett nytt modem gjorde susen, och modem med inbyggd trådlös router var  billigare (299:-) än bara modem.. där ser man.. det blev ett antal timmar hos Sarah o Michael på sistone. För deras bredbandsleverantör är en sån där som ringer tillbaks. Och det låter ju fiffigt, om det inte tar över en timme...vilket det gjorde igår... en annan mamma hade kanske satt igång o städat o så.. men inte jag...
SEA1049 - D-Link DIR-300
Jag tog ju med mitt eget modem för att testa hemma hos dem, jag vet ju att det funkar här hemma hos mig.  Men det var lönlöst för jag har inget telefon-modem, så det passade inte...Och sen när jag ska koppla tillbaks det här hemma, så upptäcker jag att kabeln gått sönder... tar det aldrig slut? Comhem skickar iallafall en ny kabel gratis :)

Kommentarer
Postat av: Cathe

Tufft å ha semester.........

Kram

2009-08-06 @ 18:57:16
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

Ja..å i dag var jag på´t igen...mammasopappas Viasat igen...samma kur som sist...

2009-08-06 @ 22:25:17
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0