Julafton - en härlig dag som vanligt...

..och den här gången på 2 ställen, för första gången..
..först i Askim hos mamma o papppa där vi åt ett gott julbord, som jag inte bidrog ett smack till...för allt jag hade på min lista handlade mamma ändå..kan jag väl stå ut med...:). Jeroens köttbullar var lika goda som vanligt, och det är en av få gånger om året man äter rödkål.
..att föräldrarna börjar bli gamla märker man när pappa sträcker sig efter den nästintill fulla snaps-flaskan o frågar om det finns nåt kvar?
..2 bilar blev det, för 4 pers o julklappar får inte plats i Clion eller C3:an..:)

Julklappsutdelning blev det, o som vanligt fina presenter, och sedan hade flera bråttom iväg för att se Kalle Anka hos Rejnäsarna, där resten av "julmaffian" som består av en kärntrupp på 16 pers befann sig.

Där blev det mer mys o julklappsutdelning, o sen julklappsspel, där man körde enligt deras regel med öppna paket. Också ganska kul. Årets "slåssomjulklappar" där var en ful kinesisk solhatt i papper med tillhörande trisslott, en liten pengaväska i skinn, tändare, och isskrapa med handske.
Bilder finns på http://www.knoph1.pixbox.se


Mysigt värre som vanligt! Tack för alla fina julklappar!
Fick bl.a en del saker jag köpte i Holland för julklappspengarna från mamma o pappa, en fin tunika, och den turkosa vattenkokaren . Vidare så fick jag bl.a en ny efterlängtad badkarspropp i form av en gul badanka, och ett fint halsband från Pearls for girls med blå pärlor och en ängel, och några sköna Gina Tricot-koftor. Jobbets julklapp var också jätteifn, två färgglada sköna fleece-plädar...

Skönt med lite jullov nu, börjar jobba igen 4 januari. Närmast väntar några intensiva dagar med Norden Cup i Kärra-hallarna där jag är ansvarig 27-30 dec ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0