Bangkoktjejerna på besök


Fr.v Anette,Ulrika, Sibylla,Mia överst,Carol,Pia,och Ia som är gömd bakom mig..
..vi var hemma hos mig ikväll o planerade lite inför vår gemensamma Thailandsresa, väldigt trevligt! Vi åker ner i lite olika omgångar, men helt klart är iallafall
att vi ska vara på Koh Samet 27-29 mars, vet att Lena har mejlat var vi ska bo, återkommer om det..

Åsså ska vi ju då kampera hemma hos Lena några dagar oxå! Ia o Mia o jag flyger ner tillsammans, 24 mars, så nu när jag fått Mias bokningsnummer ska jag kolla med KLM om vi kan bli seatade ihop på planet...

Snart bara en månad kvar!

Kommentarer
Postat av: Cathe

Låter kul. Roligt att ha något att se fram emot.

Vad fin du är i håret....Snyggt.

Kram

2009-02-19 @ 08:46:49
Postat av: kiki

tack skaru ha Evy!

du är bra go du !

2009-02-19 @ 20:09:27
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0