Jag -ett lejon?

Var hos sjukgymnasten för femtielftegången idag, det där med nacken efter krocken som jag skrivit om tidigare. Varken akupunktur, massage eller vridapåhuvetövningar har gjort mig helt bra. Så nu ska jag bli ett lejon! Eller rättare sagt göra lejonövningar några gpnger om dan, o se om det har nån effekt.. + ett besök hos doktorn imorron..


Som lejon ska man alltså stå på alla fyra, o ha ett sånt där gummigymnastikband i munnen o hålla i det med båda händerna o sen vrida huvet... Ja ungefär som när ett lejon skakar sitt byte, ni vet... fast mycket långsammare... Tur att ingen ser...

Kommentarer
Postat av: Cathe

Förstår inte hur du menar riktigt. Kan du ta med det på fredag och visa hur du gör???

Vi kanske kan leka Hur gör djur allihop.



Vi ses hos Lotta.

Kramar

2009-02-03 @ 12:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0