Akupunkterad


..blev jag idag.. Känner då o då av trötthet i nacken efter krocken 18 dec (se inlägg länre ner..), så jag gick till syster på jobbet idag, o hon skulle låta mig träffa sjukgymnasten. Han råkade vara där o var inte bokad, så det var bara att kliva på.. Är nog nån disk som fått en liten smäll e.d. Jag blev förevisad några olika övningar jag ska göra, inte så himla avancerat som tur är, utan vrida huvudet lite hitodit..

..vi bestämde oxå att köra en omgång akupunktur, mest för att det är så himla skönt att ligga på mage o bara vila helt avslappnad i 20 minuter, man känner hur man tyngs ner, o det onda rinner av för ett tag iallafall..

..När jag kom hem kom jag bara ihåg 2 av de tre övningar han hade skrivit ner på en liten lapp som jag glömde kvar på jobbet... hur svårt kan det va då? att komma ihåg 3 övningar??

..ska känna på det här 1 vecka o då ska jag akupunkteras igen.

Apropå krocken, har nu fått besked från försäkring att jag inte bär nån skuld (visste jag väl, men det känns skönt att ha det svart på vitt)

Kommentarer
Postat av: carrii

okej okej, mja jag har VÄLDIGT blandat musiksmak om jag får säga det själv :) men kolla in nu så får du en till rocklåt:)

2009-01-09 @ 17:00:44
URL: http://caarroliten.blogg.se/musik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0