Blev annat hotell i Bangkok 9-12 apr

..  Aprodite Inn. Ligger nästan mitt i en marknad, ligger i mitt favoritområde Pratunam, o hyfsat avstånd från Skytrain, nära till Sam med MBK mm... Inget lyxhotell, men eget badrum, verkar fräscht enligt resensionerna, o Wifi (fast inte gratis, men mkt billigare än på Arnoma..). Inte jättebilligt, ca 1740:- för 3 nätter, men det får gå...
Aphrodite Inn Hotel, Bangkok

LOCATION LOCATION LOCATION. 1 min walk to Big C, 3 min walk to Centralworld, 5 min walk to Platinum Fashion Mall, 4 min walk to Pratunam wholesale markets.

Ååå, nu kom jag till en sån där automatöversatt sida igen med recensioner :-)

Two down, one to go... Har bara Singapore kvar att boka boende i 1-4 april...
Där har jag nog fastnat för ett hotell på Victoria Street... fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0