Invasion i Bangkok



..ser det ut att bli i slutet av mars, då det vankas dammiddag. Ser ut att bli totalt 10 tjejer från "IA-gänget"..
Ska bli skitkul. O det ser ut som om vi drar iväg till Koh Samet 27-29 mars. Det kan ju bli kul, för det är nog ett ställe jag inte haft funderingar på (för lugnt o vackert.?.).

Själv har jag bokat 24 mars-12 apr via Amsterdam med KLM för 6747:-. Får iallafall sällskap med IA på nerresan (o evt. någon av de som inte bokat än?)

O sedan i början av april så drar jag vidare på egna äventyr, vet inte riktigt vart, men Kuala Lumpur (Malaysia) ska jag nog till o evt. Singapore?? innan jag åker hem 12 apr. Man kan flyga till dessa städer relativt billigt från Bangkok ( < 1500 Bangkok-Singapore-Kuala Lumpur-Bangkok).. Och eller nåt turistigt som Pattaya?

Kommentarer
Postat av: Cathe

Gud vad roligt det låter. Du reser mer än vi andra gummor tillsammans. Tur vi har dig så vi får en glimt av världen med jämna mellanrum. Själv skall jag på skidsemester nästa vecka, Lofsdalen. Hoppas på sol och mycket snö.

Ha det bra. Kramar från en go gumma.

2009-01-13 @ 08:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0