Jag ska bo mitt i en marknad..

..alla som är förvånade räcker upp handen!


Mer av min resa börjar ta form, jag har nu bokat boende i KL (Kuala Lumpur), där jag alltså kommer vara 4-9 apr. Ville ha ett rum med bra läge, Wifi o eget badrum, har surfat runt en del, och hittade D´Oriental Inn mitt i marknaden på Jalan Petaling i China town...  Wifi (dvs trådlöst Internet-gratis på det här hotellet på många andra får man betala extra för det..), det här stället har fått ganska bra omdömen på http://www.tripadvisor.com/ och priset inkl. frukost är ca 1350:- SEK för 5 nätter.

Det finns tydligen ett "Eye" i KL oxå? Men Cathe är ju inte med att luta sig mot så jag avstår nog det...

Kuala Lumpur, Malaysia: The Eye of Malaysia

Kommentarer
Postat av: Cathe

Jag räckte inte upp handen...

Vi har ju varit i stormens öga en gång det får väl räcka. Man skall inte leka med elden.

Kram

2009-01-27 @ 15:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0