Planera???

..är väl inte direkt Jonas styrka.. och jag tror inte han är helt ensam i den kategorin.. (som handbollstränaren sa när han bad mig lägga in en grej på hemsidan..."så dom kan planera, eller är det en utopi..??", "Ja i vissa fall är det nog det" svarade jag).

Jonas bil har varit inlämnad för reparation av handbromsen ett bra tag nu... den har körförbud och måste ombesiktigas... nåväl idag då när vi åt Kina-mat hemma hos Jeroen vid ca 19.20, så sa han: "Jag måste hämta min bil i Angered före 20...". Bra jobbat, han har ju också semester o kunde ju ha kläckt det lite tidigare??? Nåväl i racerfart först till Bankomaten, för det gick ju inte heller att planera i förväg??? Att man behövde pengar.. Bankomaterna i Kärra stängda...

Kom till Angered 19.59, o J kom då överens med killen som lagat bilen att han skulle till Angered C o hämta ut pengar.. Å så klart "ordnade det sig" för det gör det ju alltid?

Är det bara söner som är såna???

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nä kan nog tycka att det händer små damer imellanåt också.

2009-07-29 @ 13:47:25
Postat av: Evy

OK, det var ju skönt att höra...

2009-07-29 @ 19:45:12
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0