10 killar i flipflop, badshorts o T-shirts..

..kom släntrande ut på Landvetter vid midnatt, där ett kaaalllt Sverige snabbt påminde om att dom var hemma igen...
Det hade löst sig med transfern som jag beställt åt dem från hotellet till flygplatsen i Barcelona (ca 7 mil), trots att jag inte hade lyckats få till nån utskrift på den, och hotellet sade sig inte ha fått mitt mejl med vouchern...

..iväntan på att hämta dom satt Mimmi o jag hemma hos mig o kollade fotbollen, o det var ju inte så kul.Bättre gick det för Holland, som nu sägs vara klara för VM!. Men vi hade trevligt iallafall, innan när jag hämtade henne var vi på Murveln o åt middag.  O sen framför Tv´n satt Mimmi o pysslade, så jag fick ett fint hjärta i trasseel-lindad ståltråd-tack!

..slökollar på TV nu, Talang, Japansk TV-show  -nån som sett nåt sjukare??? Men om några timmar ska man ju verkligen vara bänkad-reprisen på Desperate Housewives-tidernas bästa serie får inte missas, 16.10. Och så blir det väl Heja Sverige igen då, och hoppas kvinnor kan när det är kval till Handbolls-VM för damer, kl.17.30 TV4-sport.. Kanske en stunds tennis också, kl.15, nu när det äntligen är en svensk i final igen...

Kommentarer
Postat av: Randy

Låter som en mysig dag =)

2009-06-08 @ 13:29:39
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0