Checkar ut...

...från den här utsikten nu..

i ett för dagen mulet o regnigt Calella.

Heja Alpharooms, såklart hade de inte meddelat hotellet när min beställda transport till flygplatsen skulle komma, vilket de sagt att de skulle göra...

Men det löste den vänliga managern här, så kl. 2 pm blir jag upplockad utanför hotellet o körd till Girona, där planet styr mot Säve kl. 17:20, landar 20:20 (eller tidigare?)..

Ska bli spänande att se hur det ser ut efter fönsterbytet hemma!

Det här huset ser onekligen rätt kul ut, men jag skulle inte vilja bo där... det måste väl krypa en hel del djur i dom där växterna?

Innan jag blir hämtad får det nog bli en frikandel med jordnötssås på något av de holländska haken som finns här i närheten :-).

See You!


Kommentarer
Postat av: Cathe

Du behöver inte vara ledsen. Mulet hemma också, å lite regn, å ganska blåsigt. Hoppas helgen blir bättre.

Ha en trevlig flygresa.

Kram

2009-06-05 @ 15:18:42
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad duktig du är som står så nära räcket, ser ju rätt högt ut. Börjar du kanske vänja dig?

Trevlig hemresa.

2009-06-05 @ 19:32:31
Postat av: Evy

Haha...bara andra våningen ju... en baggis...

2009-06-06 @ 21:52:15
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0