Mer shopping...

..blev det idag, fast det var inte planerat..
Jeroen hade blivit ombedd av Anita i Holland att köpa med stora temuggar till hennes dotter. De var här i julas, och gillade väl de stora muggarna från Indiska som jag serverade te i..

Vi åkte till Kungälv o lunchade o kollade efter stora temuggar på Duka lr vad det heter där, men ingen framgång..Nåja,
det blev en trevlig lunch på en uuteservering på Västra gatan iallafall.

Så  jag var ju "tvungen" att åka in till stan en sväng efter jobbet då. Och på Indiska hittade jag ovanstående mugg, som Jeroen alltså bär med 2 ex av på sin tjänsteresa imorron...

O då tänkte jag passa på att kolla om mina barn ville träffas o äta eller fika på stan, o det ville dom, kul.. Så Sarah, Michael, Jonas o jag tog en pastasallad på Paprika i Nordstan.

Efteråt så gick Jonas o jag lite i affärer, sist det hände tror jag var innan hans student för 2 år sen, när kostym skulle inhandlas.

Vi har ju allttid brukat ge barnen nån liten present när den andra fyller år ( Sarah 22 om 2 dar!)... o något sådant fick det bli nu, slutade med 2 par jeans och 2 par skor till Jonas... jaja Sarah vi får väl ge oss ut på nåt liknande innan Jonas fyller år i höst då???

Så nu sa Jonas att han kan tänka sig gå på stan med mamma oftare... om jag inte själv ska kolla i 100 affärer... han har alltid så bråttom...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi spelar borta! 18.15 önnered

2009-06-25 @ 11:38:42
Postat av: Cathe

Skönt att veta att man duger ibland. Såg Jonas på vårdcentralen i morse. Är han också sjuk?

2009-06-25 @ 13:39:20
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0