Och idag säger vi Grattis till..

..världens bästa mamma ! 87 år idag!
(Det är av henne jag ärvt mina obefintliga köksprinsesse-gener...)

Bilden är från TGIF på Akers Brygge, Oslo (min o Ares födelsestad). Dit gjorde vi (mamma, pappa, Are o jag) en nostalgitripp i juli-07, som var Ares 85-årspresent till mamma. Det var en kul resa!

Pappa trodde vi hade kört fel, när det inte såg likadant ut som för nästan 55 år sedan, då vi bodde där!

Så ikväll blir det lite Kina/thai-mat hos dem efter Jonas spännande match (vinner dom ikväll bör kvalplats vara bärgad...  (fel fel o önsketänkande, det är nästa söndag det avgörs!!) så håll tummarna eller kom till Aktiviteten, Mölndal, 16:30)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0