I´m back...

..efter att ha varit däckad av migrän, så jag gick hem från jobbet på tisdag, men idag var det på´t igen :-).

Hade en trevlig helg, när Loretta kom å fikade på lördagkvällen, vi hade mycket att "catch up", så det får inte gå lika länge tills vi ses igen..

På lördag på dagen var Sarah, jag o hennes kompis Diana på Ullared. Mycket bilar på parkeringen när vi var framme vid ca 9.15, och mycket folk inne i affären, men ingen kö in eller i kassorna. Jag hade ju igen liten vit quiltad väska, så det fick det bli + en vit lång skön kofta o vit trikåkjol... o Depeche Modes senaste skiva ..4 GB minneskort till kameran för 89:- o 4 Gb USB-minnen att lägga Bangkok-korten på till alla tjejer (99/st) som jag ska träffa den 15:e :-).

Anette o Sibylla vid Sibyllas gulliga kolonistuga.

Sedan på söndag var det landet som gällde. Först hos Sibylla i hnnes mysiga kolonistuga i Askim, Anette var där med sin vilda hund också.. givetvis hittade hon hålen i staketen runt tomten, så grannen kom gående med henne några gånger. Fika o snack o tömning av kortminnen från Bangkok till min dator! Dom är duktiga dom där tjejerna, Sibylla snickrar på en vägg som ska upp i stugan, o Anette tapetserar om hemma...

Java, Anettses livliga goa hund, som snabbt hittade alla kryphål i staketet...

Sen så var det dax att träffa släkten i Lindås, när Cissi blev en äkta fjortis! Alltid lika trevligt. Tyvärr var inte Sarah med, för hon var sjuk, o igårkväll hade vi en sjuk-kväll ihop framför TV´n.

Kommentarer
Postat av: C.S

ja, lägg in ett förslag på det så ställer jag upp nästa år ;) så kanske man kan komma vidare

2009-05-08 @ 00:10:23
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0