Ytterligare en höstvecka förbi..

..och tiden bara springer iväg, det går jättefort nu, mindre än 1 månad kvar till GoaGummors julklappspel ju!!! Den 4 december hos Lillemor närmare bestämt!

..lite sjuk har man också varit, hemma i torsdags, efter en hostig natt, då man var snörvlig oxå..

..handboll har det också varit en del. Vinst för damerna i fredags, och lika för killarna i lördags, mer på www.karrahf.se som vanligt. Äntligen blev jag också klar med herrranas nya action-presentationsbilder, ni får ett smakprov här..Jonas såklart. Det tar mer tid än man tror att fixa till sånt för 20 killar, men nu hänger de uppe inramade i Lillekärrshallen iallafall:).


..åsså fars dag då..standradpresent: skrivare-patron..bättre än blommor o.d. Det blev middag hos mammaopappa också, för Jeroen, Jonas o mig. Gott o trevligt. Mammas bror Bodek är på besök... Gissa om det märks att dom är släkt? Hur får ni räkna ut själva ...:)

..och Yippie min lilla kamera är tillbaks...den hade slitit sig och hamnat i bagaget på min bil, har varit borta sen 1 aug tror jag (Gunillas 50-årskalas...var det senaste jag fotade med den).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0