Det där med skönhet..

..sysslade vi med i tisdags, då via var ett gäng som var hemma hos Pia (från "Bangkok"-gänget), som hade skönhetsparty med produkter från Mary Kay.

Om man skulle sköta sitt ansikte enligt konstens alla regler så behövde man ungefär 8 olika produkter...
Visst var det sköna grejer, speciellt tycker jag det man kletade på händerna i början luktade gott ..:).

Nää, jag fortsätter nog med mina parfymerade Escada- och Kenzo-krämer i ansiktet, de funkar bra o luktar gott tycker jag. Testade ju apotekets allergitestade oparfymerade fuktgel för ett antal år sedan, och fick utslag, som försvann när jag slutade använda cremen. När jag ville lämna tillbaks den och få pengarna tillbaks vägrade Apoteket det. Så nu kommer jag ALDRIG att handla något annat än huvudvärkstabletter o receptbelagt där...

Det var iallafall kul att spana in Pias fina lägenhet mitt vid Vasaplatsen, och träffa Carol o Ulrika igen. Vi smider vidare på Vietnam-planerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0