Det kan ju lätt bli en vana...

..det här med att gå ut o äta middag varje kväll :)

I går var vi med GoaGummorEl Corazon och åt middag, då vi firade att Lillemor fyllt 50.. Ja det gjorde hon ju i somras, men bättre sent än aldrig..

Trevligt o gott och egentligen så är det inte så svårt att ta sig in utan bilen, buss direkt från Kärra till Valand 2 gånger i timmen.

För min del blev det en jättegod pasta linguini e.d med kyckling i gorgonzolasås. Var såklart nyfiken på vad pasta linguini var, för det var en sort jag aldrig hört talas om, och fritt översatt kan man väl säga att det var en tunnare sorts bandspagetti.

Vi var inga nattugglor, utan tog bussen hem lite över 22.

Ikväll var det på´t igen, då Sarah hade kommit på den strålande idén att först fråga Lisbeth om hon ville gå ut, och det utökades med Are, mig o Lisbeths kompis Ingalill. Vi hamnade på http://www.mediterrane.se/ på Chalmersgatan, där vi till att börja med var de enda gästerna.
miljo2.jpg
Vi förundrades över inredningen som skulle framstå som en grotta, men allt i plast o ett vattenfall mitt i härligheten..lite tacky.. Men maten var iallafall god, o sällskapet trevligt!


Kommentarer
Postat av: kim

Du bara reser och reser... Tycker jag är hur kul som helst=) Joo du ska få tillgång till min å Michas blogg sedan när vi är klara med den och är redo för att visa den för alla=)

Ta hand om dig=)

kram kram

2009-11-03 @ 13:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0