I övrigt då..

..så mår jag efter omständigheterna väl. 1450:- och en trasig tand fattigare bara. Hatar ju att gå till tandläkaren, brukar säga att jag hellre föder barn...

..så idag när jag kom dit, (bokar alltid sena tider, för man är ett vrak redo för psyket efteråt, så att gå till jobbet är inte att tänka på..), så hade jag glömt att införskaffa de lugnande tabletter de meddelade mig sist att jag kunde ta nån timme innan...då var jag nära att vända i dörren..

..men jag bet ihop och med hjälp av två urgulliga tjejer som var tandläkare o tandsköterska gick det hela vägen. Max antal bedövingsampuller de får ge på en behandling är 5. Så vi bestämde snabbt att det var bäst att langa in 4 direkt, o ha den 5:e i beredskap omutifallatt.. Men den behövdes aldrig.
Men medge att knaket o dragandet inte är så kul...

..känslan efteråt är obeskrivligt skön... YEZZZ, jag klarade det...o sen var det bara att gå o bänka sig i hallen o avnjuta lite Herrlagsträning...

Kommentarer
Postat av: Cathe

Usch. Stackars dig. Jag har aldrig dragit någon tand och hoppas att jag aldrig kommer behöva göra det heller.

Men det är sorgligt, man är rädd och färdig för en dusch efteråt dessutom kostar det pengar.... Borde vara gratis att bli pinad så.

Du var jätteduktig som klarade det.

Heja Evy.

2009-10-07 @ 15:39:07
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Känns nästan taskigt att skriva detta nu men.. jag är inte ett dugg rädd att gå till tandläkaren.Men det måste vara jättejobbigt att vara det.Tycker synd om dig, men du var duktig :)

2009-10-08 @ 17:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0