Kamera..

..är ni ju vana att se mig med.


Men för dom som inte visste, i tisdags var jag på sjukhuset o fck en kamera  magen.. Nää, ingen Nikon D50, utan en slang ca 1 cm i diameter. O doktorn var noga med att påpeka att jag inte fick bita i slangen som kameran satt i, den kostade ca 200 000...

Å just det höll jag på att göra. Lite äckligt var det, men det gck fort. Anlednngen var att jag på sistone känt mg trång i svalget. Och doktorn hittade ett fel, en läckande backventil (sånt fattar jag som ingenjör...), så det kommer upp syra från magen till svalget, som gör att musklerna funkar sämre..

Botemedel: LOSEC, eller nån annan variant av det.. så nu äter jag det o ska hitta lagom nivå på det. "Ålderkrämpor" sa doktorn, hmmm... men man gör inget annat åt det, ingen operation e.d..

Tycker redan det känns bättre :).

Sarah var med på sjukhuset, och kom med ypperliga förslaget att jag behövde tröstshoppa när undersökningen var klar. Sagt o gjort, så vi drog till


..där vi åt en god lunch o shoppade lite (fast det blev ju mest till Sarah..men det var ju JAG som skulle tröstas???).. En mysig stund iallafall.

Kommentarer
Postat av: Cathe

Hej. Tur det inte var något värre.

Tycker det var gulligt av Sarah. Shopping hjälper mot det mesta. Även om det är till barna....



Kram

2009-09-19 @ 13:57:02
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skönt att det att åtgärda med medicin, men ska du äta den jämt sen då?

2009-09-20 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0