Resklar...

..är jag nu med dom här fina sakerna..
RESVÄSKA 60 CMRESVÄSKA 70 CM

som finns på www.rusta.se

Fick ju en rabattkupong med mailen om halva priset som gällde i helgen..
Och en lättrullad fyrhjuling eller 2 är ju inte fel. Den mindre modellen är nog lagom för Ryanair-flighter där man bara får checka in 15 kg bagage/st, mendan den större (70 cm) lämpar sig för t.ex en längre resa..(Vietnam? Thailand? USA?)

Bara en liten hake... JAG HAR JU INGEN KONKRET RESA INPLANERAD...
..hoppas avhjälpa det...ressuget har kommit tillbaks big time!
Är det nån av mina nära som behöver låna en bra resväska så hojta...

Kommentarer
Postat av: Cathe

Hej

Trodde du hade bokat resa igen. Förstår att du vill ut i världen. Vill jag också. Ju mer man reser ju mer vill man resa...

Vi får väl hoppas att någon har plockat fram ett prospekt till nästa gg-träff.

Ha det bra i regnet.

2009-09-22 @ 08:41:41
URL: http://lyxforalla.blogg.se/
Postat av: Evy

Dream on baby..:)

2009-09-22 @ 18:56:32
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0