Ullared It was..



..en tidig lördag morgon, jag hämtade Sarah kl. 7, och vi var på Ullareds parkering lite efter 8. Vi trodde det skulle vara relativt mycket folk, så här en lönehelg, men det var relativt lugnt.
Jomenvisst blev det lite shoppat, bl.a en gosig "hårig" fleecefilt, som jag kollade sist jag var där, men aldrig köpte. Några skor rikare blev man också...
 
De har startat en Ullareds-blogg på www.gekas.se

Där kan man läsa om nyinkomna varor, och att de börjar plocka fram julsaker! Jorå, där fanns ett gäng tomtar m.m nu...

Och så deras utvecklingsplaner då... det kommer byggas en restarang-våning ovanpå befintligt. Åsså tänker man då på alla "stackars" karlar som släpas med, så det kommer en sport-bar, och datorer oxå :).

Då kanske den här skylten (fotade jag i London i november) kan komma väl till pass?

Jag kan inte glömma den stackars tjejen jag hörde på strumpavdelningen sist jag var nere, en söndag när de öppnar 09.00. 09.40 kom hennes karl och undrade "Ska vi åka hem nu"? åsså blev det lite tjat... 40 minuter??? Är han alldeles från vettet, och den stackars tjejen hade inte varit där på över ett år och skulle behöva känna sig stressad när hon knappt hunnit börja... Hon hade verkligen behövt "manminding service"... Det är väl inte speciellt ofta man klarar sig under 3 timmar??

Efter en sväng i sko-affärerna o lite lunch, gick vi in ett andra varv... och kom ut med mera brahasaker, bl.a ribbade vinterleggings till både Sarah o mig...o en vispskål i plast med söta blommor på som Sarah tyckte jag skulle köpa... Och då vid lunchtid hade det tjocknat med folk, men fortfarande inte nämnvärda kassaköer..

Ser förresten fram emot "Ullareds-såpan" som kommer på femman nångång i höst. När jag var nere i somras pågick filmning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0