Inte en susning...

...kallade jag, Carol o Carina S oss, när vi var på Pubquiz på Linnéterassen igår. De har tydligen quiz varje måndag. Vi var där med "Bangkok chicks", d.v.s Sibylla (som skickade ut den eminenta idéen), Ia o Pia.
http://www.linneterrassen.se/


God mat, själv åt jag oxbringa o rotfruktstomp m senapscreme.

Vi hade 17 rätt av 20 frågor, inte så illa, vi kom 4:a... nån poäng före Bangkok Chicks... gör gärna om det, även om han som ledde frågesporten inte hade jordens flyt, satte på opera-skiva istället för Rod Stewart lr tvärtom...

Ser ut som om det blir Carol, Sibylla o jag som drar iväg på något, Tunisien eller Marocko 1 vecka antagligen....

Har inte bokat än men... och så sades det att vi får planera in en Asien-resa nästa år...

Men först hägrar en minisemester, Stockholm fre-sön...:-). Föresten så ringde dom från Kungälvs sjukhus idag o sa att jag kunde få operera knät (dom ska kolla om menisken är trasig...) nu på fredag, det var en återbudstid. Men då åker jag ju till Stockholm, det lär bli operation i april istället...har inte speciellt ont för tillfället.

Nästa år då????? The real Bangkok Chicks...alla 9...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0