Lååång resa..

...väntar handbollsherrarna imorron bitti, då de åker till Karlskrona vid 8.30-tiden, för att möte Hästö igen kl 16:30. Hemmamatchen senast i november var ju en rysare som slutade med vins med 39-38, hoppas de kan upprepa det på bortaplan, men det blir tufft. Hemkomst blir väl sisådär 15 timmar senare...

..själv har jag ju som sagt bara 1 resa inplanerad, det blir till Stockholm, den 12-14 feb, då jag åker tåg upp på fredag morgon (95:-), och bor 2 nätter på Rica Stockholm, på Slöjdgatan, det ligger mellan Hötorget o Sergels torg nånstans.


Bokade via www.gtahotels.com och betalar ca 1400:- för 2 nätter inkl. frukost (130 Euro). Jag fick inte med nån på resan, men jag klarar mig bra på egn hand. En massa drällande på stan blir det ju såklart..:-). Helgen avslutas med en tripp till Tumbas Idrottshall på söndagen, där herrarna möter Tumba i en tuff match...innan jag tar tåget hem igen ( 330:-).

Ser fram emot det!

Givetvis så hoppas jag att vi som har planer på att åka iväg på nån restresa  e.d v.8-9 långt bort hittar det också. Vi håller korpgluggarna öppna!

Nåt sånt här igen vore inte dumt??? (Helst i kombination med stadsliv...)

Bilden tagen på Koh Samet när vi var där 9 tjejer i mars... Varför jag stog på stolen? Det var ju nån som skrek snake! Fast senare var det någon som sa att det var en orkm iträdet? O i sånt fall var det ju inte så smart att stå på stolen.. Å förutom larverna jag fick på mig, så var det visst nån ödla inne i vår bungalow... o ändå vill man dit igen???

Annars får det bli sjukhusbesök imorgon, dax att hälsa på pappa som opererat sin andra höft.

Mer handboll ska hinnas med också. Är ju numera distriktsfunktionär 703, så jag satt på en Damjuniormatch idag, har en match i Dam Div 2 imorron, och 2 Herrjunior-matcher i veckan... Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0