Ingen rese-expert after all...

..upptäckte jag när jag skulle åka hem från Malmö med tåg bokat 11:42...
Hittade inget sånt tåg på tavlan...trängde mig före i informationen o frågade...då visade det sig att jag hade bokat min biljett för samma dag som jag gjorde bokningen..istället för idag...
Jaja, blev 335:- fattigare för en ny biljett hem 13:08 istället... tur det inte var dyrare, kan ju vara hur dyrt som helst om man ska åka samma dag annars...
Så vid 16-tiden kommer jag hem till Götet. Missar då att möta Jonas på Landvetter, men det är smällar man får ta!

Har haft några sköna dagar här i Malmö... det blev en utflykt till Lund igår..
Nu hemåt, och på måndag är det färdigsemestrat för min del, helt OK..

Kommentarer
Postat av: Helena

Precis som du säger Evy, det hade kunnat svida betydligt mer i plånboken. Dessutom fick du en par timmar mer i Malmö. Min dotter Anna ska flytta dit i augusti. Hon ska börja plugga där.

Helena

2010-07-31 @ 12:35:07
Postat av: Evy

Gillar Malmö o Köpenhamn...då får du göra dig ärenden dit ner oxå då Helena...:/ Är du ute i god tid o inte klantar till det som jag så hittar man säkert billiga tågbiljetter från Sundsvall oxå..:-).

2010-07-31 @ 14:18:46
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0