Mot Malmö

..styr jag kosan nu, i www.bus4you.se som är suveräna med bra priser (125:- enkel Gbg-Malmö) och gratis trådlöst nätverk.

Trevlig sommar önskar Bus4You
Jag ska vara där till lö förmiddag, har nästan blivit en tradition på sistone. Så skönt att bara drälla runt på stan, bo på hotell, åka över till Köpenhamn...
Bor mitt på Gustav Adolfs torg, på Scandic St Jörgen, där vi bodde när vi var nere o kollade handbollsfinalerna i maj. Hem blir det tåg...
Jag är inte den enda som är ute o reser nu, Jonas, Niklas, Are är ju i Belek, i Ares lägenhet, o av Facebook-uppdateringar att döma verkar de hade det bra med bad, golf m.m... Även Jonas kommer hem på lördag :-), och förhoppningsvis är alla tåg o flyg i tid så att jag först blir hämtad på centralen, och sedan direkt Jonas på Landvetter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0