Sista svängen i London..

..nu då. Ikväll bär det hemåt, landar på Säve 21.35 om allt funkar (vilket det brukar göra med Ryan Air).
Sitter just nu på en Starbucks vid Notting Hill Gate, inte för att det är bättre än nåt annat, men jag har skaffat ett kort där, så jag kan använda deras trådlösa nät..:-)
.
Var nyss på Portobello road med Sarah, där gamla fina Lacrosse-klubbor i trä inhandlades.
Igår promenixade hon hit ut, medan jag drällde på Oxford street... döm om vår förvåning när vi båda ett antal timmar senarae praktiskt taget springer in i varandra utan att se det vid Marble Arch...
Mer shoppat på Primark blev det, medan Sarah hittade en fin kavaj på Urban Outfitters rea.
Och så rekade vi var bussen till Stansted går "Next to Next" sa han vi frågade om vägen, d.v.s en tvärgata till Oxford street vid affären Next uppe vid Marble Arch. 10 pund för enkel biljett, tar nästan 2 timmar...
Morgonens frukost intogs på ett mysigt ställe i Soho, där allt gjordes från grunden, freshly squeezed orangejuice gjordes medan man såg det. Cafét drevs av några medelålders gentlemen som inte såg ut som typiska Café-arbetare, utan såna som kanske lämnat kontors-jobb...
Nu regnar det som tusan här, nästan skönt efter all värme! See You!

Kommentarer
Postat av: Cathe

Det går fortare att ta tunnelbanan till Kings Cross, svarta linjen har jag för mig. Där går direkttåget till Stansted.

2010-07-22 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0