Jag ska under kniven...

..jäpp nu är det dax..börjar bli nervös.. har nu fått tid för min knäoperation den 8e april, på Kungälvs sjukhus. Har väntat sedan tidig höst på tid. O givetvis sammanföll den med en planerad tjänsteresa som jag lite hade sett fram emot (Västervik o Kristinehamn, inget exotiskt alltså...). Kollade med sjukhuset om jag skulle kunna åka, om jag hyrde en automatväxlad bil, men det var ingen god idé tyckte det, standard är att man blir sjukskriven o ska det lugnt ca 1 vecka efter operationen.

Det ska alltså kollas om det hittas nåt mysko med en menisk e.d, det vet dom inte förrän dom öppnat o kollat. In- o ut på samma dag iallafall...

Det värsta är nog att man inte ska käka treo på en vecka innan...:-(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0