Inga barn kvar...

..i släkten nu, när "Lillflickan" fyllt 15... Lyckat släktkalas blev det, det var bara Karolin som saknades, men hon är ju ute på äventyr :)



Detta firades den 1:a maj, och jag var sådär lagom trött efter åttonde upplagan av underbara Minihandbollsnatta.

..kom väl hem vid 3:30...helt slut efter att ha varit med o sytt ihop arrangemanget tillsammans med Bodil, och en handfull eller två härliga medhjälpare, som såg till att allt flöt på för de 41 deltagande lagen, som in i det sista anmäler, avanmäler sig och byter namn...:/ men det hör till o vi får alltid ihop det.

Det var förresten första gången jag såg Jonas sedan han rakat sig på huvudet, det var faktiskt snyggare än jag trodde, det blev lite Michael Scofield  (ni vet väl ...Prisonbreak)


över honom, tycker ni inte det?


O jag tycker det är så himla kul att killarna som numera är stora o spelar i Allsvenskan fortsätter att komma på Minihandbollsnatta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0