Livet rullar vidare på ett ganska bra sätt...

..o jag är dålig på att uppdatera här...lite flitigare på Facebook istället. Men håll ut! Jag lovar att på vår USA-resa 15 jun-3 jul ska jag vara flitigare med bloggandet.

Och eftersom det är jag som bokar allt boende så kollar jag såklart att det finns nät-tillgång, ett av topp-kriterierna när man ska boka hotell ju! Kommer göra en sammanfattning av hela resan med vad vi bokat o.d innan vi åker.

O inte har jag lagt upp resten av korten från den fina dansuppvisningen Cissi deltog i heller...men det kommer.

Vi har sen sist gratulerat Niklas o Kim K till körkorten, härligt!

Förutom att fota dans, har jag även fotat lite innebandy, förra helgen när det var Cup i Lillekärrshallen när jag hade hallansvar, som vi i handbollen har o som styrelsen delar på... Extra jobbigt kan det vara när det inte är något av våra rrangemang där, då kan man ju lämna över till föräldrar som är där... Var där 14 timmar på lördagen o ett antal timmar på fredagen o söndagen...

Trevlig After Work på www.flyingbarrel.se med Ia idag. Vi sågs direkt efter jobbet, jag slog runt på en lättöl, vi åt lite o det bästa med det stället som vi båda gillar skarpt, är att man får ta med hundarna in! Trevligt att ses o uppdatera/uppdateras lite. Festligt att Ia också ska till USA runt midsommar, vi missar varann med några dagar i New York....

Upp tidigt imorron o dra till Ullared med Sarah, kanske nåt som behöver kompletteras i det nya hemmet i Tynnered ?


Kommentarer
Postat av: Cathe

Tänkte väl det. Ollade ???

Japp, vi ses nästa fredag. Ska höra med Mikael vad den drinken heter. Den kan jag tipsa om som en god sommardrink.

Ha det bra.

Kram

2010-06-03 @ 07:22:38
URL: http://kokshaxan.blogg.se/
Postat av: Cathe

Nej vi blir själva. Bara du och Helene som hörde av sig. Helene är på spa denna veckan med facket. Så hon avstod.

Vi skall nog försöka ha det bra själva. :)

2010-06-03 @ 12:32:41
URL: http://kokshaxan.blogg.se/
Postat av: Cathe

Mangold är bara en salladssort. Inget farligt alls. Jag tog faktiskt solrosskott istället. Man kan ta vilken grönsallad som helst.

Testa du, jättelätt och faktiskt väldigt gott.

2010-06-09 @ 18:19:58
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0