Long time no see...

...ojoj nu var det länge sen jag plitade ner nåt här..
..men lite snabb catc up då...

Helgen efter den trevliga reseträffen, så var det min tur att ta emot GoaGummor (där har Cathe skrivit en liten berättelse om träffen :)). Här några bilder.


Har även kompletterat lite bilder från Agadir o Marrakesh från vår mysiga resa i månadsskiftet feb-mars.


Jag skulle även varit iväg på en tjänstersa till Köln 19-21 apr, men det kom ett askmoln ivägen. Nu har jag varit i Vetlanda istället :), same same but different. Alltid lika kul att komma dit, jag bara älskar dialekten dom har där, plus att man alltid känner sig väl mottagen och välkommen till fabriken där.

För övrigt så har det varit ganska intensivt med handbollen fast det är slut på säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0