Gimpo airport Seoul

..befinner vi oss pa just nu. Surfar pa en koreansk sationar dator utan svenska tecken, med gratis Internet. Fanns inget gratis tradlost har...

Man kanner sig ganska seg sahar kl. 5.30 svensk tid, 12.30 koreansk tid. Lang vantan pa inrikesflyget. Har ar ca 23 C dimmigt o klibbigt. Valdigt lerigt eller mycket ebb runt flygplatsen, gronare o bergigare an jag trodde det skulle vara.

Jag hade uppenbarligen tur som fick med min resvaska, kollegans ar fortfarande kvar pa Landvetter o kommer imorron...

Skont att flyga business, man kunde falla ut stolen ordentligt o sova ett tag.. och sa har jag antligen fatt se Sex and the City 2..Kul film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0