Skärholmen baby!

Fick för mej att åka till Skärholmens numera moderna centrum. O du biljettsnubben JAG ÄR INTE PENSIONÄR... Haha... En liten försynt fråga om det kom när jag fipplade med min sms-biljett....han menade bara väl...det blir ju billigare då... You made my day honey... NOT....

Fick ju trösta mig med det här:


Säger bara Starbucks släng er i väggen, www.espressohouse.se är mycket bättre.

Tänk att man i dagens Sverige kan köpa en sån här fika för 23,50 ! ..om man har Espresso-house kortet. Har skrivit det förr...den mörka choklad-biten man får till espresson är sjukt god..

Nää, nu ska jag nog lämna Stockholm o bege mig mot Arlanda, där Mia o jag ska träffas innan det är dax för avfärd till Bangkok kl.20:15..

See u there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0