Min namne i Turkiet

Evy Baby Мidi  (от 5 до 9 кг.)
...är just det, en blöja :/! Såg i en affär på väg till marknaden i Konakli att dom hade erbjudande på "Evy Jumbo"..


Igår frågade jag inte buss-chaffisen om var jag skulle gå av, antog det var Konakli centrum, men jag fick gå en bra bit för att komma till marknaden då, men det gör inget...


Storleksmässigt var den mindre an måndagsmarknaden i Managvat o större än tisdagsmarknaden i Alanya.


Men jag shoppade inget...buss tillbaks (2,5 TL per väg för ca 1,5 mil).
Poolen på Karat Hotel Alanya.
Lite slappande vid poolen blev det, och sedan en sväng ner till bazarerna, där ett par låga Adidas-skor inhandlades. Måste ha prutat bra, fick inte ens en påse till skorna jag betalade 30 TL för...


Idag, torsdag, så hänger jag bara runt här, inga utflykter på G.

Kommentarer
Postat av: Cathe

Du verkar ha det ganska gött tycker jag. Kramar

2011-06-16 @ 10:32:25
Postat av: Evy

Jaaa..jag har det kanonbra Cathe! Sitter nu på min mysiga balkong på den livliga ataturk-gatan, efter en trevlig kväll på stan med Are, Cissi o kompis..:) Inga måsten jag gör det jag känner för här..och det är mer i skuggan än i solen... o det är inte smällvarmt utan ganska lagom för att vara varmt...ibland behövs en tunn sjal om armarna på kvällen, men oftast inte..

2011-06-16 @ 22:35:44
URL: http://restanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0