Rammstein på Izod Center 5 maj

..det var ju det som fick mig att bestämma mig för denna resan, och det ångrar jag inte. Väldans show med en massa ljus och pyroteknik, i en ganska fullsatt arena.

Förband var ett annat hårdrockband som hette Combichrist, också bra tyckte jag! Taxin från Jersey Gardens kostade nästan lika mycket som konsertbiljetten (70 resp. 76 USD), men det fick det vara värt, verkade krångligt att ta sig kommunalt..
Gillade konserten mycket, kul att ha sett Rammstein live, men den slår inte Depeche Mode eller Jean Michel Jarre (han är ute o turnerar igen, ska kanske leta upp nåt??)

Tillbaks in till New York gick det bussar till Port Authority, ca 10 min promenad från hostelet för 5 USD. Det blev snabbt låååång kö till bussarna, mn jag avr relativt långt framme o var hemma vid ca 00.30, undrar när dom längst bak kom hem... Inte blev det bättre av att Lincoln-tunneln som förbider New Jersey och Manhattan delvis var stängd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0