Direkt ner till Westfield

På ankomstdagen var man ju ganska trött eftr 21,5 timmar fråndörr till dörr, varav 1 kan tillskrivas flygförsening, vilket skylldes på London-dimman.
 
Efter en kortare vila begav jag mig de få minuternas promenad till Westfield,där jag tog en god crepe längst ner.

Den här synen mötte mig när jag tittade upp:
 
Att inga moderna arkitekter tänker på oss höjdrädda? Lite fräcka svängda rulltrappor dock.

I en annan del av samma shoppingcenter var det betydligt trevligare att åka mellan våningarna, inget gapande hål när man åkte rulltrappa.

 
Trött hem sedan, somnade väl ca 20.30, för att vakna pigg vid 02 (11 svensk sommartid). Lyckades somna om iallafall.

Hade 2 svenska tjejer som roomies första natten, de skulle vidare på sitt äventyr till Los Angelse, Las Vegas o New York.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0