Tillbaks i New York 13-18 okt

Det föll sig så att jag ju jättegärna ville se årets upplaga av So You Think You Can Dance-touren med de 10 bästa. Så det köpte jag biljetter till i Betlehem, ca 2,5 timme med buss från New York.

I kombination med att The Sounds spelar i Brooklyn 14 okt, och att klämma in en söndagskväll på Arthurs tavern igen,så var det ju oemotståndligt.

Köpte flyg ca 2-3 v innan, rätt dyrt med bra tider,så det blev lite obekvämt ut, via Munchen o Birmingham, men helt OK flyg över pölen medLufthansa/United.

4618:- t.o.r,bra hemresa endast via Munchen.

Återigen Hotel Pennsylvania 6978:- för 5 nätter. Hade jag väntat längre kunde jag fått det för ca 5000 vet jag nu.. menmen..

Fick även denna gång rum med bad nära hissen, nu på våning 8. Helt OK, men superlång incheckningstid (1,5 timme).Ingen idé kommaföre 15, för då får man inte sitt rum ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0