Century 21 o mer jazz

..var huvudnumren min sista heldag 27 juli. Tog M7 upp till Century 21(Store Locations) . Sköna Minnetonka-loafers med Peacemärken inhandlades, 30 USD/par, blev både svarta o nötbruna som fick hänga med hem.
 

 Satt ute o åt en god men dyr (8 USD) belgisk våffla med jordgubbar,  chokladsås å grädde medan jag väntade på bussen nerigenom.. 
En sista jazz-kväll på Arthurs oxå såklart när det är måndag.. Råkade se att affären Sockerbit ligger på granngatan Christoffer street, så det blev en tur dit för lite färdkost för morgondagens hemresa..
Map of Sockerbit
Fina cupcakes såg man också i dessa kvarter..men de ser nog finare ut än de smakar.
Oavsett har det återigen varit en härlig avkopplande resa. Men det är helt OK att åka hem nu :-).
 
57 Grove St, New York, NY 10014
  (212) 675-6879

Kommentarer
Postat av: Anna, New York – My Bite of the Big Apple

Underbart att se lite New York-bilder och längta.

Century 21 missar jag aldrig ett besök på.

Cupcakes ser godare ut än de är, enligt min mening. Fast Erin McKenna's Bakery på LES (tidigare Babycakes) har faktiskt riktigt goda. De är gluten- och laktosfria och är inte så där äckligt mäktiga.

2016-03-15 @ 12:54:52
URL: http://www.newyorkmybite.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0