Jersey Gardens o U2

Brukar ju ta en tur till Jersey Gardens

Welcome To The Mills at Jersey Gardens
Store Directory
Visa foton

Map of The Mills at Jersey Gardens
när jag är här. Så även i år. Som vanligt buss 111 från gate 222 på Port Authority,  Port Authority Bus Terminal - The Port Authority of NY & NJ
Map of Port Authority Bus Terminal
13 USD t.o.r, ca 45 min resa. Väl framme går man till informationen o visar upp sitt svenska körkort lr pass så får man ett rabatthäfte.

Hittade några bra linnen o kortärmade koftor på Lane Bryant i bra kvalitet till bra pris.

Suktade även efter en knallblå Mikael Kors - väska på C21, som även finns på JG sen något år tillbaks, men den får vänta..var nog inte så praktisk heller. .men snygg..
Nöjd tog jag bussen tillbaks.
 
Fick för mig att jag skulle kolla läget på Madison square garden tvärsöver gatan när jag kom hem.. U2 kör ju ett flertal konserter där nu i juli. Sagt o gjort..fick offra en vattenflaska för att komma in..vakterna sa "Enjoy the show".. fast jag hade ju ingen biljett.. såg en tom lucka där det stod "today show" e.d..o gick dit.. blev stoppad av en vakt som sa nåt om kö nånannanstans..lommade iväg o hittade ingen kö..gick tillbaks o sa till vakten att jag inte hittade nån kö..när han fick höra att jag bara var ute efter 1 biljett släppte han fram mig.. fanns 100 o 280 USD-biljetter till den sen länge utsålda konserten. Så jag köpte 100 USD-biljett på sektion 101, kanonplats.

Här köper man annars biljetter: Ticketmaster
(Har köpt via StubHub och Tickets - Concert, Sport & Theatre Tickets | viagogo the ... några gånger, när ordinarie varit slut...)
Helt klart sevärt, U2 har ju hängt med sen 80-talet även om dom inte är samma favoriter som DM, OMD, PSB, Yello... dom var grymma på att utnyttja scenen..ett tag trodde jag dom gått på rast. .men dom stod o spelade inuti filmduken.
Glad att jag chansade!

U2 Setlist at Madison Square Garden New York ... - Setlist.fm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0