Union square The frying pan o Times square

Tog en sväng till Union square, kollade lite i parken o affärerna, man har bra utsikt därippe på Burlington (Store Locator) o DSW.com
Map of DSW Designer Shoe Warehouse
 
 
 

 
Fick för mig att jag skulle testa the Frying pan, båten på 26th vid Hudson river. Tog 14A från Union till 9 ave o skulle där byta till M12. Fick vänta i 40 min. 
Ganska mysiga kvarter där utanför Chelsea market. Enda stället att sitta o vänta var typ inne i Apple - butiken.  Dom är skitdåliga i New York på att ha sittplatser vid hållplatser o urusla på att ha rulltrappor o hissar vid Tunnelbanorna (en av anledningarna till att jag hellre åker buss,  förutom att man ser så mkt mer).
Nåja tog M12 till The Frying Pan.
Map of Frying Pan
tyvärr var jag inte ensam om tanken, lång kö..så jag begav mig uppåt med M12 o det gick undan så jag hann inte dra att jag skulle gå av vid 34th/12 ave o ta M34 hem till hotellet. 
 
Hamnade uppe vid Columbus circle o gick nerför Broadway..åt på Applejack Diner, helt ok meat loaf med baked potato.
Map of Applejack Diner
 
När man ändå var i närheten så blev det en kvällsrunda till Times square med sjukt mycket folk. En vända in till min hovleverantör Swatch® International hör till. Dock inget köp den här gången.
Map of times square

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0