I have good news and I have bad news...

.. se inläggen nedan, det har varit en händelserik dag kan man säga..
Till de goda nyheterna kan man även lägga att Herrjuniorerna vann sin handbollsmatch som jag satt funktionär på...

Har avverkat ett julbord till sen sist.. Alnab/IFTG´s på Eggers, o som vanligt vann jag en del, första pris i snabbast att tacka ja till inbjudan o andra pris i "Årets jultävling" som alltid är samma melodikryss... kul tradittion som jag varit med på sen ca 1995 eller 96 e.d... 

O imorron kväll är det dax för det sista julbordet innan vår kära släkt plastsläkt firar jul hos Jeroen. Då är det handbollsavslutning, o givetvis är det kl. 19:21 i Lillekärrshallen som gäller..fast utan handbollsmatch den här fredagen.

Årets sista match spelar herrarna på lördag i Uddevalla, givetvis ska jag vara där o heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0