Singapore Sling gick ner.. var ju riktigt god...

..börjar få smak för det där med dyyyyra drinkar är jag rädd... den Sex on the beah som jag drack uppe på Vertigo´s 61:a våning i Bangkok a 100:- var ju mycket godare än den på Koh Samet, som dom hade hällt Amaretto eller nåt  annat äckligt marsipansmakande i...

..han som förevigat mig med drinken satt jag o snackade lite med i baren, hans drink var ännu dyrare än 27-dollars Slingen jag drack (ca 150:- SEK), den hette Dirty Martini o ett Martiniglas med den kostade 39 Singdollar..(ca 215:- SEK).. 

Kul att slänga jordnötsskal på golvet oxå, det ska man ju göra där. Gick en sväng neråt vattnet efteråt trodde jag, men hamnade vid marina Centre som inte ligger vid vattnet.. Orkade iinte gå tillbaks, så jag tog en taxi... Dyra drinkar o taxi skulle man faktiskt kunna vänja sig vid, skulle iinte vara svårt alls... Men vafan man fyller bara 55 en gång i livet...

Har haft en jättetrevlig födelsedag här, tack alla ni som grattat på olika sätt! (Här, facebook, mejl, SMS...).

Mer utflykter imorron..får väl bli Chinatown o Orchard road då kanske? Och så borde jag föröka komma till vattnet o lejonstatyn.. men jag har ju semester o tar det i min egen takt..

Kommentarer
Postat av: Lena

Tankte val att du skulle tycka om Singapore Sling aven om inte namnet ar lika avancerat som de drinkar du brukar surpla i dig. Sex on the beach, Hard On.....



Kramar Lena

2009-04-03 @ 06:29:22
Postat av: Pysse

Du ser verkligen ut att njuta å ha de bra!!!

Tummen upp för de...

2009-04-06 @ 07:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0