Inte bara jag som är ute o reser..

Split


..i eftermiddag drog Jeroen, Tony H o några andra ner till Split i Kroatien för att kolla på handbolls-VM på plats. Iallafall jag tänker spana extra mycket på publiken på de matcher jag kollar.. Börjar lördag 18.30, men då har man ju inte hunnit hem från Herr-matchen mot Linköping, som börjar 17:21, och som man inte vill gå tidigare från...

Själv har jag ju givetvis bokat min Bangkokbiljett så jag inte missar sista herrmatchen 22 mars, hemma mot just nu serieledande Eslöv, o Kärra ligger just nu tvåa. Ett dilemma är det ju om herrarna skulle sluta som tvåa eller trea, då får deom kvala till allsvenskan.. o då missar jag första omgångens 2-3 matcher...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0