Årets sommarnöje...

..tycks vara att gå på bio. Har nog aldrig sett så mycket folk på Bergakungen som när Cathe, Jessica och jag var på The Proposal. Men de flesta var nog där för Harry Potter-filmen..(har inte sett någon av dem..o är inte så sugen heller).

The Proposal var precis som jag hade föreställt mig, en må-bra  tjejfilm, romantisk komedi m.a.o. Fast kanske lite bättre än förväntat ändå. Många skratt blev det, o en del "lycklig-gråt" också. Det måste ha varit nån sur gubbe som recencerade i GP (samma som recenserade Jarre -konserten???), där filmen bara fick 1 fyr...

Absolut sevärd! Killen i huvudrollen var absolut något att vila ögonen på, nästa Hugh Grant kanske, har aldrig hört talas om Ryan Reynolds förut?


Av de filmer de hade som trailers innan så fastnade vi för den svenska filmen
Sommaren med Göran, så det får bli nästa bio-projekt då?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för sällskapet,trevligt som vanligt. Tycker också filmen var klart sevärd. Romantiskt som jag gillar.Håller med ang. Ryan Reynolds.

Sommaren med Göran verkar kul.Hoppas fler kan gå med då.

Ha det bra på semestern. Kram

2009-07-24 @ 13:38:57
Postat av: Cathe

Tack för en trevlig kväll. Helt ok film.

Ser fram emot Sommaren med Göran.

Kramar

2009-07-24 @ 22:26:05
URL: http://lyxforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0